2013. december 26., csütörtök

Körmök az ünnepekre

Pár napja facebookon is megosztottam egy manikűrt, ami hirtelen nagyon megtetszett. Pont aznap kaptam karácsonyra ezt a csodás lakkot kedvenc munkatársamtól, szóval elkerülhetetlen volt, hogy az ünnepekre ne ilyenre fessem a körmeim.:)



Amit használtam:

  • Orly Nailtrition
  • S-he (fehér)
  • Starrily (Cosmos Dark Matter)
  • Essence BTGN fedőlakk


Az enyém annyira nem sikerült ünnepiesre, mivel nem egészen olyanok a színek a lakkban, de ettől függetlenül nagyon jól néz ki. Köszönöm a lakkot!:) Hamarosan írni fogok róla természetesen!:)

9 megjegyzés :

  1. Nekem a Lego ugrott be a színeiről, na meg az, hogy KELL. Hol szerezhető be ez a lakk? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. netről rendeltem munkatársam, majd megkérem, hogy kommentelje be a honlapot:)

      Törlés
    2. OK, köszönöm szépen! :-)

      Törlés
    3. Üdv!

      http://www.etsy.com/shop/Starrily vagy http://starrily.com. Én az előbbiről rendeltem, akkor azthiszem még nem volt saját webshopjuk. Termékeket ne nagyon keressetek most, ünnepek alatt zárva vannak.

      Törlés
  2. hú, nekem ez inkább olyan szilveszteri csillogós-konfettis, de tény, hogy nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem se feltétlenül a karácsony jut róla eszembe, de ennek ellenére csodaszép!

    VálaszTörlés
  4. Hú, nagyon szép lett! Láttam, hogy külföldről rendelhető a lakk, de itthon nem lehet kapni esetleg valahol? *.*

    VálaszTörlés