2013. december 3., kedd

Max Factor Wild szemhéjceruza

Újabb tesztelni való a Max Factor háza tájáról.

Max Factor Wild Shadow Pencil - 2899Ft



A küllemről különösebben nincs mit mondani. Egy elég vastag ceruza, amit egyelőre nem tudom, hogy fogok a jövőben faragni. Esélyes, hogy kiolvasztom, ahogy azt a jó kis NYX Jumbo ceruzákkal szokták a nagyok tenni.:) Az árnyalatot sajnos nem tudom megmondani, szerintem a csomagoláson lehetett, amit én egy nagyon hanyag mozdulattal hajítottam könnyelműen a kukába sajnos.



Az enyém egy fényes, metálkék árnyalatú ceruza. Hiányoltam már egy igazi sötétkéket a szemalkalmatosságaim közül, bár nagyon hasonló púderem mintha lenne, de sebaj. Nagyon enyhe, temperaszerű illata van, de ahogy már írtam korábban is, a szemünket jó eséllyel senki sem fogja szagolgatni, főleg nem mi magunk (ha valakinek mégis sikerülne ez mutatvány, szóljon, kíváncsi lennék rá). Az állaga finom krémes, felkenve pedig szemhéjpúdernek hat. Szerintem alapként (biztonság kedvéért azért mégis alapon) nagyon jól lehet használni és eljátszogathatunk a különböző színekkel, mi hogyan mutatna rajta. A korábban bemutatott Max Factor szemfesték pl. nagyon jól néz ki felette.


Erre már inkább tudom mondani, hogy megéri az árát. Nagyon jól használható, csodaszép, puha ceruza és szerintem akár önmagában egy hasonló szemhéjpúderrel vagy különböző árnyalatokkal feldobva jól megállja a helyét.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése