2013. december 10., kedd

Shop - H&M, Kindle, ebay

Ezeket a képeket nem ma készítettem, valamikor ősszel vásárolhattam a cuccokat, lesz ezen kívül még egy ilyen bejegyzés. Eléggé el vagyok maradva az ilyesmikkel, bár az elmúlt hónapban nem nagyon vásároltam. A karácsonyi ajándékokat leszámítva talán csak egy kabát volt nagyobb kiadás. Nem véletlenül, új szemüveget szeretnék végre.:) Na de ez más téma.


sapka - H&M - 1290Ft 700Ft

zoknik - H&M - 1990Ft/csomag

kesztyű - H&M1290Ft/csomag

sál - H&M - 1500Ft

sál - eBay - 0.99£

napszemüveg - Billa

zsebmelegítő - Kik - 290Ft/darab

Mexx Energizing Woman parfüm - tesztelésre

Kindle - amazon.de

A sapka és a sál nagyon jó vétel volt, nagy kedvenceim lettek.:) A parfüm szintén az egyik kedvencem lett, a Kindle pedig tokot is kapott azóta. Beszippantott az eBay egy kicsit, de már leállóban vagyok, főleg, hogy sok huzavona volt meg nem érkező csomagok miatt.

6 megjegyzés :

  1. Szia! Na én most eléggé felvilágosulatlan vagyok azt hiszem.... Mi is rendeltünk amazonról Kindle-t, de akkor még azt hiszem hogy csak Amerikából lehetett :/ azt vámolták, tettek rá adót is és úgy körül belül 22 ezer Ft-ra jött ki egy reklámos verzió. Itt a rendelés menete hogy történik? Van posta díj? Mennyibe került igy? Bocsánat, hogy ilyen tudatlan vagyok! Köszönöm szépen a segítséged nagyon örülnék neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Segítenék nagyon szívesen, de én úgy vettem, hogy egy ismerősöm rendelte Németországban a német amazonról, és mikor jött haza Magyarországra, akkor elhozta. Szóval nekem a mindenféle huzavona így szerencsére kimaradt. Így egyébként 15.000Ft volt kb.

      Törlés
    2. Köszönöm azért!:) Mi is régebben annyit kinlódtunk, ismerősök meg mindig haza érnek hamarabb mire eljutunk az ajándékok megrendeléséig:)
      Igen, európán belül csak egyszerűbb lenne, de igy meg nem vagyok tisztában hogy szállitanak e hozzánk. (azt meg már meg sem merem emliteni, hogy az emerikaiak meg 12 ezer alatti összegért is hozzájuthatnak:D
      Megpróbálok utána járni hátha sikerül! Jó éjszakát!

      Törlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél! :) A Kindle-n én is gondolkoztam egy időben, aztán végül egy tabletet vettem, azt jobban ki tudom használni. A sálhoz kérhetek szépen egy linket? Az valami isteni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna a pontos link már nincs meg, de pl.: http://www.ebay.co.uk/itm/Women-Black-White-Stars-Soft-Long-Chiffon-Neck-Wrap-Kerchief-Scarf-Stole-HE-/400586411959?pt=UK_Scarves&var=&hash=item5d44cf8fb7

      Törlés
  3. Szuper dolgokat vettél, a H&M-ben épp csak beszaladtam, nem nagyon volt időm nézegetni, ráadásul egyre szomorúbb vagyok, hogy Győrben szinte teljesen eltűnnek a kozmetikai cuccok, már épp csak egy picike polc jutott nekik. :-/

    Van nálam egy karácsonyi nyereményjáték, ha gondolod nézz be. :) http://moonangelstories.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés