2013. december 8., vasárnap

Sminkbőrönd

Vagyis "smink"bőrönd, mert a Baumaxban vettem, ott valószínűleg nem annak szánták.:D

Merox Technics - Baumax - 9990Ft



Egy sötétszürkét szerettem volna egyébként, csak az túlságosan nagy volt. Még ennél is elmélkedtem, hogy nem olyan picike, mi a rossebet pakolok én ebbe.:D Mert hát nem a teljes sminkkollekcióm akarom beletömni, azok szépen el vannak rendezve, csak szerettem volna, ha nem a műanyag Essence és Catrice neszesszerekkel kell közlekednem, ha épp úgy adódik.:)

Amik nálam szempontok voltak a vásárlásnál:
  • legyen kellően masszív
  • felül kétfelé nyíló
  • tálcás
  • elférjen benne kényelmesen a 88as paletta










Sajnos még nem volt alkalmam élesben bevetni, de ami késik, nem múlik.:) Szerintem egyébként jó társam lesz.:)

2 megjegyzés :