2014. január 8., szerda

Astor lakk - csillámos kék

Igen, újabb Astor lakk!:D Úgy érzem, minden hónapra jut egy Astor lakk.:D

Astor Fashion Studio - 008 Mint Candy - Rossmann - 500Ft




A csomagolást már párszor átnyálaztam, ezredik ilyen lakkot mutatom Nektek. Igazából ezt a részt ki is hagyhatnám, de azért szeretek úgy hozzáállni, hogy ha valaki újként téved ide, akkor ne kelljen visszamenni régi postokhoz, ha nem akar.:) Az ecset hengeres, de jól használható és kellő mennyiséget vesz fel a lakkból.


Ez egy csillámos, sötét türkiz/kék árnyalat. A színekkel mindig zavarban vagyok.:D Az üvegben sokkal mélyebb a szín, mint amilyen a körmeinken lesz. Ezt sajnálom, mert szerintem a sötét sokkal szebb. A csillám nagyon jót tesz a lakknak, szerintem gyönyörű tőle. Sajnos a fedése nem teljesen kielégítő, még két rétegben sem feltétlenül elég, bár én nem szeretek hármat kenni, ha nem muszáj. A száradási időt átlagosnak mondanám.



Még mindig csak azt tudom fújni, hogy szuperek ezek a lakkok. Ár-érték arányban nagyon megéri őket beszerezni, a Rossmannban rengetegszer akciósak. 

3 megjegyzés :

  1. Szeretem az Astor lakkokat, de ez most annyira nem fogott meg. Épp most vettem egy nagyon hasonló S-he lakkot. Ráadásul nekem elég foltosnak tűnik felkenve.

    VálaszTörlés
  2. Ennek a lakknak tényleg gyönyörű színe van:3 Mikor először megláttam az üveget nagyon megtettszett, de a fedése kicsit meglepett:/

    VálaszTörlés