2014. január 22., szerda

Beyu szájfény

Szintén bloggertalis szerzemény. Még nem volt szerencsém Beyu terméket próbálni, szóval örültem, hogy kaptunk tesztelésre ezt-azt, köztük a bejegyzésben szereplő szájfényt is:)

BeYu Crystal Lip Gloss - 1500Ft körül




A csomagolás nem épp a legpraktikusabb, személy szerint nem szeretem az ilyen tubusos megoldást. Nem lehet vele pontosan felvinni a szájfényt, és az adagolás sem mindig a legjobb, legegyszerűbb művelet. A kupak jól zár, bár nem merném csak úgy beledobni a táskámba, jártam már ilyen csomagolással rosszul.:D Maga a tubus teste lapított, ez segít abban, hogy könnyebben kinyomhassuk a benne lapuló szájfényt.




Az én csomagomban lapuló árnyalat egy lilás beütésű, bordós rózsaszín (nem szeretek színeket meghatározni, nem megy:D). Szép kis csillámszemcséket is találunk benne, de ezek annyira nem látszanak a szájra való felvitelt követően. Már az elején előjöttek az adagolási problémák, először jött egy kis átlátszó "trutyi", aztán a szín sűrűbben. Próbáltam felrázni, hátha az segít, de sajnos nem. A kis kezemmel összevertem a képhez a kacsómon, ennek az eredményét láthatjátok a második és a harmadik képen, bár így sem tökéletes. Szájon nekem egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet, nem is túl pigmentált, és nagyon csúnyán beül a száj ráncaiba. Icipicit színezte meg az ajkakat, plusz a fény, de önmagában használni szerintem felesleges.



Összességében nem foglak Titeket rábeszélni. Bár egy árnyalat alapján persze nem lehet az egész termékpalettára általánosságban következtetéseket levonni, de konkrétan ez az árnyalat ebből a márkából nekem sajnos nagyon nem vált be. 

4 megjegyzés :

  1. Baromi nehézkes az adagolása, nagyon keményre csinálták a tubust =/

    VálaszTörlés
  2. Kár érte, pedig a szine tetszik :(

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezt tapasztaltam én is. Próbálom szeretni, de nem nagyon megy. :S

    VálaszTörlés