2014. január 13., hétfő

Max Factor púderecset

Az őszi találkozó alkalmával tettem szert erre az ecsetre. Gondolom nem árulok el nagy titkot, hogy nagyon kíváncsi voltam már rá.


Az ecset egy külön dobozt is kapott, amit én azért személy szerint kicsit túlzásnak tartok, de hát sebaj. Hosszúságát nézve az ecset maga nem túl nagy, ehhez képest viszont egész vastag. A Sigma ecsetek jóval hosszabbak. Nagyon minőségi darabnak hat fogásra és ránézésre is.



Az ecset feje elég tömött, de pl. a Sigma púderecset vagy a kabukik ennél sűrűbbek. Egyébként nagyon finom puha, kellő mennyiségű port vesz fel. Amit egyetlen negatívumként emelhetek ki az az, hogy elég csúnyán hullanak a szálak belőle, amihez elég egy picit megsimogatni a fejét. Plusz ki-kilógnak belőle helyenként.



Tudomásom szerint önmagában nem kapható, de ha valamilyen úton módon lenne lehetőségetek beszerezni, nem egy rossz termék, és remekül használható, szóval csapjatok le rá.

3 megjegyzés :

  1. Én tegnap raktam ki a tesztjét :) Az enyém mosás közben állandóan ereszti a színét, tiszta fekete tőle a víz, nagyon brutális..

    VálaszTörlés
  2. Szerintem praktikusak ezek a pici ecsetek. :) Nekem Essence van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az Essence azért ennél jóval kisebb, nekem is van, azokat nagyon szeretem:)

      Törlés