2014. január 28., kedd

Max Factor vízálló tus

Ez a termék már nagyon rég figyel a kis tesztelős fiókomban. Talán a vízállóság miatt ódzkodtam tőle, mert nem kifejezetten szeretem, ha bármit is erősebb dörzsölés árán sikerül csak levakarnom a szememről. Főleg, hogy a kontaktlencse miatt nem szívesen kínzom pluszban a szemeim.

Max Factor Colour X-pert Waterproof Eyeliner - 01 Deep Black

2000Ft-tól már beszerezhető tudomásom szerint




A csomagolás nekem egy kicsit huncut, mindig azt hittem kezdetben, hogy a hosszabb vége lesz az, amiben a tust találjuk. Hát persze, hogy nem, bár ezt más termékeknél már megszokhattam volna.:D Nem sokkal vastagabb egy ceruzánál, sajnos azt nem találom rajta, hogy hány ml-vel kell gazdálkodnunk. Abból a szempontból jó az ecset felőli rész hosszúsága, hogy kényelmesebben, biztosabban kézbe tudjuk venni, mintha csak valami pici kupak állna rendelkezésünkre. Az ecset nem is ecset igazából, hanem egy kis, hegyes szivacsszerűség. Volt már ilyen tusom, annak mondjuk vastagabb hegyet gyártottak. Először fura volt ilyet használni, de nagyon könnyű megszokni. Ennél pláne, mivel elég hegyesen végződik, szóval szebb tusvonalat tudunk vele rajzolni.



Az árnyalat neve Deep Black, ami tökéletesen fedi a valóságot, mivel egy egészen sűrű, erős feketéről van szó. Nincsenek hiányos foltok, nagyon szép a felvitelt követően. Az illata temperaszerű, de ahogy mondtam már párszor, a szemünket senki sem fogja szagolgatni (főleg nem mi magunk), plusz ez az illat hamar elillan. A száradás egész gyors. Kipróbáltam különböző körülmények között, hogyan reagál a tus.
  1. Önmagában
  2. Dörzsölést követően
  3. Vizet engedve rá
  4. Vizesen dörzsölve
Véleményem szerint nagyon jól teljesít, szemen is tökéletesen a helyén maradt, erősebb dörzsölésre kopik meg csak egy hangyányit, és a víz sem okoz neki különösebben problémát, vizes dörzsölésre kezd csak lejönni.


Végeredményben, ha valaki egy megbízható vízálló tust keres magának, őt bátran merem ajánlani. Nagyon jól teljesít, bár én maradok szerintem a kis Essence tusomnál.:) Főleg, mert nem szeretem a vízálló termékeket.

2 megjegyzés :

  1. A kedvencem :D Nekem is lassan írni kéne, egy éve les itthon. :D

    VálaszTörlés
  2. Szép fekete színe van. :) Sajnos én a folyékony tusokkal nagyon béna vagyok, úgyhogy maradnak a filces és zselések. :D

    VálaszTörlés