2014. január 20., hétfő

Shop - Decathlon, szemüveg, telefontok, stb.

Szerintem rengeteg ilyen bejegyzéssel vagyok már adós Nektek. Mondjuk nem mondanám, hogy olyan rengeteget vásárolnék, de azért elég sok dolog van, amit nem mutattam meg.


Quechua pulcsi - Decathlon - 8990Ft

Quechua pulcsi - Decathlon - 4490Ft

Quechua pulcsi - Decathlon - 1790Ft

rövidnadrág - Decathlon - 1890Ft


Igen, eléggé bevettem az utóbbi időben a Decathlon-t.:D A kabátomat nem is mutattam Nektek, ő lenne az itt a szöveg felett. Bár megérzéseim szerint, valahogy nem az olvasói kör stílusának és ízlésének megfelelő darab.:D Az első pulcsin rengeteget gondolkodtam, alaposan megsétáltattam az üzletben. Nagyon-nagyon tetszett, az ára miatt viszont nem voltam benne biztos, hogy kell. Nem bántam meg, a jelenlegi kedvencem. És szupi meleg. A többiek pénteken csatlakoztak csak a ruhatáramhoz, a rózsaszín pulcsi nagyon megtetszett, a másikat kedvező áron vettem, a rövidnadrág szintén akciós volt és ami igazán megfogott benne, hogy belül van egy testhezálló része. Hát ez valami csodálatos.:D Nem kell aggódni, hogy belátnak egy át nem gondolt testtartásnál vagy mozdulatnál.:D

telefontokok - Ebay
Szinte kivétel nélkül 1 fontba kerültek, úgyhogy a fene sem akarta őket otthagyni, ha már olyan szépen mutatnak a telefonomon. És még vigyáznak is rá!:)

ruhaborotva - OBI - 990Ft
Ez egy isteni találmány. Amikor kicsi voltam (nagyon kicsi), kaptunk egyet kölcsön. Azóta is fájt a szívem egy ilyenért.  Hát valami eszméletlen csodát művel a ruhákkal. Van pl. egy "alvós" zoknim, ami igazából csak az ágynál lapul, és akkor kerül elő, amikor fázik a lábam. Na, ő már nagyon bolyhos volt. Meg az egyik kedvenc dzsekim és egy pulcsim is teljesen megújult általa.

Tommy Hilfiger szemüveg - Vision Express - 49.990Ft
Több mint egy éve keresem A szemüveget sikertelenül. Pesten láttam meg ezt a keretet, és rengeteget kutakodtam utána, hogy honnan vehetném meg, hogy úszhatnám meg a legolcsóbban stb. Aztán karácsony előtt gondoltam benézek a Vision Express-be megnézni a kereteket. És akkor egyszer csak ott volt Ő! Felpróbáltam megint, beleszerettem megint. És végül megkérdeztem egy eladót, hogy mennyibe kerülne ez nekem.:) Valamilyen csidicsudiszuper akció révén a keret árán lett végül egy kész szemüvegem. Mivel félévente járok vizsgálatra a kontaktlencse miatt, és felírattam béna kis szemeim minden adatát a dokimmal, nem tartott sokáig az egész procedúra. Egy órával később mehettem vissza a kész szemüvegért. Hahh, imádom!:) Azóta többet vagyok szemüvegben. Sok volt ez a 11 év kontaktlencsével.

Sencor mérleg - Edigital - 3490Ft
Szeretem számon tartani a súlyomat, és nem szívesen rohangálok a földszintre reggel készülődés közben méredzkedni, úgyhogy megleptem magam egy ilyen kis egyszerű mérleggel. Nagyon szép a dizájnja, nincs 2cm vastag. Örülök, hogy megvettem.:) Rendeltem vééégre egy AKG fejhallgatót is, ami a munkahelyemen pihen, szóval nem tudtam lefényképezni a bejegyzéshez. Viszont azt mindenképp elmesélném, hogy az Edigital honlapja szerint 2 méteres a fejhallgató kábele, de igazából csak 1. Ezért írtam nekik, hogy ejnyebejnye, mire ők felhívtak és kárpótlásképp sűrű bocsánatkérésekkel kísérve küldtek nekem egy hosszabbítót.:) Szerintem, jó fejek voltak.

Hát ennyi, bocsi a kimerítő magyarázatokért.:D

8 megjegyzés :

  1. Ezek szuper dolgok, főleg a Quechua pulcsik tetszenek :) A legelső nagyon tetszik :) Olyan fehér-kék nyakúm nekem is van :) Meg ugyan olyanból van fekete-lilám is :) Szeretem őket, nagyon puhák és melegek.

    VálaszTörlés
  2. szerelmes vagyok ebbe a kabátba, szóval ennyit az olvasóid stílusáról :P nekem sajna nem tellett rá most, de egyszer tuti az enyém lesz! a decathlon meg egyébként úgy ahogy van, szerelem, csak egy kissé vastagabb pénztárca nem ártana hozzá.
    a szösztelenítő mivel működik? néztem a lidlbe a múltkor, de ilyen otromba bébielem kellett bele, úgyhogy nem volt szimpi, de nagyon elkéne egy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jupppí:D ebbe 2 ceruzaelem kell. media martkban is láttam pont ilyet

      Törlés
  3. Gyönyörű a kabát, kár, hogy már van két másik nekem :D A szösztelenítőnél nem elírás a 990 Ft? Mert akkor megyek és veszek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak mindig azt hittem, hogy ezek ilyen drága dolgok :D

      Törlés
    2. nem elírás, tényleg ennyi volt, az obiban legalább is:D örülök, hogy azért bejön Nektek is a kabát:D jáhhú

      Törlés
    3. én tavaly vettem boholytalanítót(:D) a Rossmannban, sose hallottam róla korábban, de kihagyhatatlan volt.:)
      idén is láttam, szerintem még mindig kapni náluk és ugyanennyibe kerül, úh ha közelebb esik, mint az obi, akkor érdemes oda benézni.

      Törlés
  4. Nekem is tetszik a kabát, meg az első pulcsi is. :)

    VálaszTörlés