2014. január 6., hétfő

Shop - pulcsik

Úgy éreztem, hogy szükségem van néhány pulcsira, bár a szekrényembe nézve igazából egyáltalán nincs szükségem semmire.:D Szerintem értitek, mire gondolok.:) Na jó, igazából nincs agyatlanul sok ruhám, sőt. De elég sokat ítéltem nemrég távozásra. Mi egyébként el szoktuk vinni ilyenkor a ruhákat a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak, úgyhogy kárba nem veszik semmi.:)


basic pólók - H&M - 2990Ft

pulcsi - H&M - 2990Ft

The Simpsons pulcsi - C&A - 3990Ft (nem vagyok benne biztos)

The Simpsons pulcsi - C&A - 2990Ft (ebben sem:D)

sál - eBay

A pulcsikat nagyon szeretem mindegyiket. A cicás sál nem lett kedvencem, mert túl vékony, majd tavasszal jobban rácuppanok szerintem. Főleg, hogy van most 4 hasonló kaliberű vékonyka sál.:D 

5 megjegyzés :

  1. Én a vékony sálakat munkában hordom, nálunk viszonylag elegánsan - kéne - kell öltözni. Talán ez az egy ami feldobja a napi szettemet - amúgy semmi más. A cicás sál nagyon tetszik a H&M-es basic pólókkal, én is imádom ezeket. Nem tudok úgy bemenni hogy ne hoznék el egy-egy pólót onnan.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a cicás sál a kedvencem, bár mostanában minden tetszik ami cicás :-)

    VálaszTörlés
  3. Cicás sál!!! Nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  4. Beállok a cicás-sál imádok klubjába. :D Nagyon jó dolgokat vettél. :)

    VálaszTörlés
  5. nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz a sálnak:D

    VálaszTörlés