2014. január 17., péntek

Starrily lakk

Jézuskának hála sikerült szert tennem két ilyen szuper lakkra. A másikkal még nem találkoztatok a blogon, főleg azért, mert még ki sem próbáltam.:D De ami késik, nem múlik, egyelőre keresem a tökéletes társat hozzá.:)


Az üvegében semmi extrát nem tudnék kiemelni, nincs benne igazából semmi különös. Ami számomra viszont nagyon pozitív mindenképp, hogy a kupak tetején fehér címkén tüntetik fel az árnyalat nevét. Amíg nincs belőle olyan 10-20 darab, szerintem egész jól megjegyezhető, hogy melyik árnyalat mit takar, habár egyébként is egész beszédes neveket kaptak az egyes típusok.:) Az ecsete hengeres. Picit játszadozni kell vele, hogy rengeteg kis flittert felvigyünk a körmeinkre.

Láthattátok már az eredményt egy bejegyzésben, én itt egy réteget vittem fel belőle:




Fedésről és színről ennél a lakknál nem beszélhetünk, mivel nincs.:D Alapból egy átlátszó lakk, ami tele van különféle színű flitterekkel vagy lapocskákkal/konfettikkel, kinek mi tetszik. Az alapot a nagyobb fekete lapocskák adják meg, ezeken kívül találunk benne kisebb méretű sárga, narancs, piros, zöld, kék, lila, és még ki tudja milyen színeket. Először nem igazán tudtam, milyen színnel kombináljam, szerintem mindennel jól tud mutatni, csak a képzeletünk szabhat határt az alkalmazásnak.:)



Kép a korábbi bejegyzésből, csak mert hiányoltátok.:) Bár linkeltem fent. Szóval ejnyebejnye, hát nem olvastok?:D


Nagyon szuper ez a lakk, sajnos nálunk viszont nem kapható, de ahogy a mellékelt ábra mutatja, Magyarországra is tudtok rendelni neten. Érdemes körülnézni, hogy milyen Starrily lakkok vannak a nagyvilágban, mert szerintem jó ötleteket adhatnak a színek kombináláshoz, illetve akár inspirálódhattok saját körömlakkok készítéséhez is kicsit.:)

2 megjegyzés :

  1. Picit csalódott vagyok, mert azt hittem körmön mutatod meg ezt a szépséget. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat a fehér lakkon, de tényleg jöhetne 2-3 rétegben is egy-egy kép. :)

    VálaszTörlés