2014. január 4., szombat

Tervek 2014

Nem mondom, hogy fogadalmak, megfogadni nem szeretnék semmit, de azért vannak elképzeléseim. És egyértelműen úgy gondolom, és biztos vagyok benne, hogy ezután a ramaty 2013 után a 2014 határozottan az én évem lesz.:)


1. Egészségesen élni

Nem vagyok teljesen elégedetlen az életvitelemmel, de figyelek már jó ideje azért arra, hogy ne egyek össze-vissza és újra próbálom visszacsempészni a mozgást a mindennapjaimba, bár azért még biztos van mit csiszolgatni. Erre idén nagyobb hangsúlyt akarok fektetni.


2. Pozitívan gondolkodni

Ezzel mindig komoly gondjaim voltak és vannak is.:D Nem hiszek az olyan hülyeségekben, hogy bevonzom magamnak a jót, ilyenből mindig csak pofára esek, de azért igyekszem kevésbé borúsan látni körülöttem a világot. Legalább is, amennyire ez tőlem telik.:D


3. Többet olvasni

Sosem voltam egy könyvmoly sajnos, és erre egyáltalán nem vagyok büszke. Arra sem, hogy a Harry Potter hozott ebben némi változást, de jobb, mintha nem is lett volna változás, nem de?!:D Van néhány könyv tervben (és a Harry Pottert is elolvasnám sokadszorra:D). Meglátjuk, mennyire sikerül.


4. Kevesebb időt tölteni a számítógép előtt

Kritikus ponthoz érkeztünk. Ugyebár én webfejlesztőként dolgozom, ergo az egész napomat a gép előtt töltöm. Milyen szép is, amikor az embert még a hobbija is a monitorhoz láncolja.:D De idén szeretnék több offline programot. Biciklizni, kirándulni, vagy bármi olyat csinálni, amihez nem kell gép, szóval akár olvasni vagy kirakózni.:) Ahh, imádom a kirakót.:D


5. Tandemugrás

Már utánanéztem picit, mennyibe kerülne, és szerintem az idei szülinapomra meglepem magam egy ugrással. Megér az az élmény annyi pénzt, amennyibe kerül. Isteni lehet.:) Na majd áprilisban.


6. Többet sütni-főzni

Imádok a konyhában teszveszni, sütni egy kicsit jobban, de valahogy az elmúlt 1-2 évben ez annyira nem mutatkozott meg, ezen is szeretnék változtatni.


7. Költözés

Anyukám most ájul le a kanapéról. Szeretek-imádok itthon, de idén már 26 leszek, kb. 2 éve dolgozom, és én úgy érzem, egészségesebb lenne különválni. Még akkor is, ha az jóval macerásabb és sok pénzt igényel. Majd meglátjuk.


Remélem, élveztétek a bejegyzést!

9 megjegyzés :

  1. Sok sikert a terveidhez! A sütés-főzés nálam is nagyobb szerepet fog kapni, de más formában. Sokszor ugyanazokat főzöm, max. kicsit variálok rajtuk, ideje lenne újdonságokat is kipróbálnom. Az étkezésemre is jobban oda kellene figyelni...
    A "bevonzom a jót" gondolkodástól nem csoda, hogy pofára esel, én nagyon nem szeretem a Titkot, pont ezért mert többek között bűntudatkeltő és eléri, hogy akkor is rosszul érezd magad, ha nem is te tehetsz arról, ha valami nem jó dolog történt. Meg még sok ponton tudnám kritizálni, számomra túl egyoldalúan közelíti meg a problémákat, ill. nem is nagyon foglalkozik a tényleges problémamegoldással. Hú kicsit elkalandoztam, be is fejezem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, ha túl nyersen fogalmaztam volna meg a véleményem. :$

      Törlés
    2. de aranyos vagy:D egyetértek egyébként teljesen veled:)

      Törlés
  2. Sok sikert kívánok én is! :) Szuper poszt volt. :)

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert! :) A sütés-főzés akarva és akaratlanul is össze fog jönni miután elköltözöl, de nagyon utálatos dolog meló után a nap végén még főzéssel szórakozni, határozottam "mamahotel" párti lennék.. ha lehetne.. :D

    VálaszTörlés
  4. Sok sikert! Remélem minden sikerülni fog amit kiterveltél :)

    VálaszTörlés